Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Χριστιανικές... αντιγραφές παλαιότερων θεών (μέρος 2ο)

Συνεχίζοντας το άρθρο μου για της αντιγραφές των χριστιανών, θα παρουσιάσω σήμερα μερικούς ακόμα μεσσίες πριν την (υποτιθέμενη) εμφάνιση του Ιησού, που επηρέασαν καταλυτικά τους δημιουργούς του Χριστιανισμού. Η Ρώμη, όπως λέγεται, δεν χτίστηκε σε μια μέρα και το ίδιο ισχύει για τις θρησκείες, που είναι τόσο «θεόπνευστες» όσο και όλα τα υπόλοιπα ανθρώπινα δημιουργήματα. Θεμελιωμένες πάνω σε κατάλοιπα προγονολατρείας, φετιχισμού, τοτεμισμού και ανιμισμού, οι καινούριες θρησκείες κατασκευάζονται «δανειζόμενες» στοιχεία από γειτονικούς λαούς, αλλά και από προγενέστερες θρησκείες της ίδιας περιοχής. Σωστά ο Έριχ Φρομ είχε πει οτι οι σύγχρονες θρησκείες δεν είναι παρά ένα λεπτό στρώμα βερνικιού που επικάθεται πάνω σε πολλές παλιότερες στρώσεις...


Ο Κρίσνα, θεός που κατέχει εξέχουσα θέση μέσα στο ινδικό πάνθεον, παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με τον Ιησού της καινής διαθήκης. Με την πρώτη ματιά αυτό προκαλεί εντύπωση, καθώς η Ινδία είναι μακρινή χώρα που απέχει χιλιάδες χιλιόμετρα από την Ιουδαία. Όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι συνόρευε με την περσική αυτοκρατορία, τμήμα της οποίας ήταν κάποτε όλη η Μέση Ανατολή. Ο Κρίσνα έκανε την εμφάνισή του πολλές εκατοντάδες χρόνια πριν το Χριστό (σύμφωνα με κάποιους ερευνητές τα ονόματα «Κρίσνα»-«Χριστός» έχουν κοινή ρίζα), κατά προσέγγιση το 1400 π.Χ. Γεννήθηκε από την παρθένα Ντεβάκι, που είχε προηγουμένως γονιμοποιηθεί με θαυματουργικό τρόπο από το θεό Βίσνου, ο οποίος σημειωτέον είναι το δεύτερο μέλος της ινδουιστικής αγίας τριάδας (Μπράχμα, Βίσνου, Σίβα). Η γέννηση του Κρίσνα συνοδεύτηκε από την εμφάνιση αγγέλων, ένας από τους οποίους είπε στη Ντεβάκι «ω εκλεκτή ανάμεσα στις γυναίκες, όλοι οι λαοί έχουν σήμερα αιτία να γιορτάζουν». Ακόμα, ο Κρίσνα δέχτηκε ως δώρα σμύρνα, χρυσάφι και λιβάνι από τρεις σοφούς. Σύντομα μετά τη γέννησή του, ένας άγγελος προειδοποίησε τη μητέρα και τον πατριό του οτι ο δικτάτορας της περιοχής σκοπεύει να τον εξοντώσει, από φόβο μήπως του πάρει το θρόνο στο μέλλον. Πράγματι, ο βασιλιάς Κάμσα, όπως ονομαζόταν, διέταξε τη σφαγή όλων των αρρένων παιδιών που γεννήθηκαν την ίδια νύχτα...


Στην ενήλική του ζωή ο Κρίσνα βαπτίστηκε στον ποταμό Γάγγη, συνήθεια που ακολουθείται και σήμερα από τους πιστούς του, για να εξαγνίσουν το σώμα και το πνεύμα τους. Περιόδευε στις πόλεις και τα χωριά, ακολουθούμενος από μαθητές, διδάσκοντας και κάνοντας θαύματα, όπως η θεραπεία λεπρών και τυφλών, ο εξορκισμός δαιμόνων, η ανάσταση νεκρών. Συναναστρεφόταν με φτωχούς και αμαρτωλούς, ταπείνωσε τον εαυτό του πλένοντας τα πόδια των άλλων, ενώ ακόμα «μεταμορφώθηκε» μπροστά στους μαθητές του. Ήταν πράος και ελεήμων, δίδασκε οτι πρέπει να συγχωρεί κάποιος τους εχθρούς του. Πριν πεθάνει οργάνωσε έναν τελευταίο «μυστικό δείπνο» με τους μαθητές του. Δολοφονήθηκε όταν ήταν 30 χρονών, από το βέλος κάποιου κυνηγού που τον βρήκε στην φτέρνα (εδώ θυμίζει τον ομηρικό Αχιλλέα). Τη στιγμή του θανάτου του ο ουρανός σκοτείνιασε, ο Κρίσνα κατέβηκε στον κάτω κόσμο, ενώ την τρίτη μέρα αναστήθηκε και αναλήφθηκε στους ουρανούς. Πιστεύεται οτι θα επιστρέψει κάποτε στον κόσμο ως κριτής, μετά από ανάσταση όλων των νεκρών, τιμωρώντας τους άδικους και επιβραβεύοντας τους δίκαιους. Ορισμένα ονόματα με τα οποία αποκαλείται είναι «ποιμένας», «απελευθερωτής», «λυτρωτής», «η αρχή και το τέλος», «ο λόγος».


Περνώντας στην πιο κοντινή Βαβυλώνα, θα ασχοληθούμε τώρα με τον θεό Ταμμούζ, η λατρεία του οποίου είχε διαδοθεί μέχρι την Ελλάδα και τη Ρώμη. Στην Ελλάδα ήταν γνωστός με το όνομα Άδωνις (σαν σωστοί Ελληναράδες προσθέσαμε βέβαια την πινελιά μας στον εξωτικό αυτό θεό, φτιάχνοντας το μύθο της καταγωγής του από τη «δικιά μας» Αφροδίτη). Η λατρεία του χάνεται στα βάθη των αιώνων, με επικρατέστερη χρονολογία ίδρυσής της το 2000 π.Χ. Η Βίβλος αναφέρει την ύπαρξή του στο βιβλίο του Ιεζεκιήλ (8:14). Όπως όλοι οι καθωσπρέπει θεοί, γεννήθηκε από παρθένα μάνα, τη Μυλίττα, στις 25 Δεκεμβρίου. Θεωρούταν θεότητα συνυφασμένη με τον κύκλο ζωής-θανάτου, θέρους-χειμώνα, καθώς η γέννησή του σηματοδοτούσε την αρχή της άνοιξης, ενώ ο θάνατός του την αρχή του χειμώνα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο βίαιος θάνατός του, που είχε ως σκοπό να λυτρώσει τους ανθρώπους. Ο Έλληνας ιατρός και ιστορικός του 5ου π.Χ. αιώνα Κτησίας γράφει στα «Περσικά» του: (απόδοση στη νεοελληνική από αγγλική μετάφραση) «Πιστέψτε, άνθρωποι, ο κύριός σας αναστήθηκε, πιστέψτε στον αναστημένο κύριό σας. Από τους πόνους που ένιωσε ο Ταμμούζ η σωτηρία μας πηγάζει...». Την τρίτη μέρα μετά το θάνατό του, ο Ταμμούζ αναστήθηκε, γεγονός που γιορτάζονταν ιδιαίτερα κάθε χρόνο, με τελετές που περιελάμβαναν βάπτισμα σε νερό και χρίσμα με λάδι. Η συχνότερη αναπαράσταση του Ταμμούζ ήταν ως καλού ποιμένα που θανατώνεται από ένα αγριογούρουνο, σύμβολο του χειμώνα.


Στη γειτονική Φρυγία ήταν δημοφιλής η λατρεία του θεού Άττι, η οποία ξεκίνησε περίπου το 1400 π.Χ. και διαδόθηκε αργότερα στη Ρώμη. Η γέννησή του έλαβε χώρα επίσης στις 25 Δεκεμβρίου, ενώ μητέρα του ήταν η παρθένα Κυβέλη. Ο Άττις ήταν ακόμα μια θεότητα συνδεδεμένη με τον κύκλο ζωής και θανάτου. Ο θάνατός του είναι εξίσου σημαντικός, αν όχι περισσότερο από αυτόν του προηγούμενου συναδέλφου του. Πέθανε σταυρωμένος πάνω σε ένα δέντρο, θάφτηκε σε τάφο σκεπασμένο με μια πέτρα και αναστήθηκε την τρίτη ημέρα, κάτι που αναπαριστούσαν οι οπαδοί του κάθε χρόνο στις 22 Μαρτίου. Στη συγκεκριμένη τελετή έφερναν στο ναό της Κυβέλης ένα ομοίωμα του Άττι δεμένο σε ένα δέντρο και θρηνούσαν για το χαμό του μέχρι την 25η Μαρτίου, μέρα της ανάστασής του. Ο επίπονος θάνατος του Άττι είχε σκοπό να λυτρώσει την ανθρωπότητα και να φέρει τη σωτηρία. Η λατρεία του είχε επίσης πολλά κοινά με τη μεταγενέστερη χριστιανική, καθώς συμπεριελάμβανε ένα είδος «θείας ευχαριστίας» από ψωμί και κρασί, από τα οποία το ψωμί συμβόλιζε το σώμα του και το κρασί το αίμα του. Ακόμα, οι πιστοί του βαπτίζονταν, όχι όμως σε νερό, αλλά στο αίμα ενός σφαγμένου ταύρου, τελετή που υπήρχε και στη λατρεία του Μίθρα. Ο Άττις ήταν γνωστός μεταξύ άλλων ως «σωτήρας», «μονογενής υιός», «καλός ποιμένας».


Στην Ελλάδα ήταν πολύ διαδεδομένη η λατρεία του Διονύσου, θεού του κρασιού, αλλά και της αναγέννησης. Είναι δύσκολο να υπολογίσει κανείς την αρχή της λατρείας του Διονύσου, καθώς οι παλαιότερες γραπτές αποδείξεις την τοποθετούν στις αρχαίες Μυκήνες, ενώ κάποιοι ερευνητές πιστεύουν οτι ήταν παρούσα και στη Μινωική Κρήτη. Μητέρα του ήταν η παρθένα Σεμέλη, η οποία τον γέννησε σε μια σπηλιά. Κάποιες από τις ονομασίες του ήταν «το άλφα και το ωμέγα»(ελληνικός θεός ήταν άλλωστε), «σωτήρας», «λυτρωτής», «μονογενής υιός», «βασιλεύς των βασιλέων», ενώ μερικές φορές ταυτιζόταν με το αρνί (αμνός).


Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η μελέτη των περίφημων Ελευσίνιων Μυστηρίων, όπου τιμούσαν μεταξύ άλλων θεοτήτων το Διόνυσο. Τα μυστήρια ήταν θρησκευτικές τελετές στις οποίες συμμετείχαν μόνο όσοι ήταν μυημένοι, ενώ για όλους τους άλλους ήταν απαγορευμένα και πολλές φορές άγνωστα, εξ ου και ο όρος «μυστήρια». Η τελετή της μύησης περιελάμβανε εξαγνισμό των πιστών μέσω ομαδικής βάπτισης στα νερά της θάλασσας, κάτι που θυμίζει έντονα τα χριστιανικά Θεοφάνεια. Ανάμεσα στα υπόλοιπα δρώμενα, οι μύστες ξεκινούσαν την πέμπτη ημέρα (“η των λαμπάδων ημέρα”) να πορεύονται ομαδικά με τελική κατάληξη το ναό της Δήμητρας, κρατώντας αναμμένα κεριά, τελετή που επίσης μας θυμίζει μια μεταγενέστερη χριστιανική, αυτήν της περιφοράς του επιταφίου. Ο φιλόσοφος Πλάτων έλεγε για τα μυστήρια στο έργο του «Φαίδων»: “φαίνεται οτι αυτοί που θέσπισαν τις τελετές της μύησής μας στα μυστήρια δεν ήταν κουτοί, γιατί υπάρχει ένα κρυφό νόημα στις διδασκαλίες τους, σύμφωνα με το οποίο οποιοσδήποτε φτάσει αμύητος στον Άδη θα βρίσκεται αιωνίως στη λάσπη, ενώ οι εξαγνισμένοι και οι μυημένοι θα ζουν με τους θεούς”. Πολύ παρόμοια διδασκαλία με την αντίστοιχη χριστιανική για την τύχη των αβάφτιστων...


Αρκετές αναπαραστάσεις του Διονύσου μοιάζουν εκπληκτικά με κάποιες του σαφώς νεότερου Ιησού, όπως για παράδειγμα το ανωτέρω μωσαϊκό από την Πάφο της Κύπρου, όπου απεικονίζεται το βρέφος-Διόνυσος με τη μητέρα του. Το «φωτοστέφανο» στο κεφάλι του είναι εντελώς όμοιο με αυτό του Χριστού. Ακόμα, σύμφωνα με το βιβλίο The Jesus Mysteries, Was the Original Jesus a Pagan God?” των T. Freke και P. Gandy, η παρακάτω φωτογραφία αντιστοιχεί σε ένα φυλαχτό του 3ου μ.Χ. αιώνα. Παρουσιάζει τον Διόνυσο σταυρωμένο σε μία άγκυρα και φέρει τον τίτλο «ΟΡΦΕOC ΒΑΚΚΙΚΟC», δηλαδή «ο Ορφέας γίνεται Βάκχος (Διόνυσος)», κάτι που μας παραπέμπει στα Ορφικά Μυστήρια των ελληνιστικών και ρωμαϊκών χρόνων. Βέβαια, το πρωτότυπο φυλαχτό δεν υπάρχει, καθώς χάθηκε μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο από το μουσείο του Βερολίνου όπου φυλασσόταν. Η εικόνα αυτή είναι παρμένη από κάποιο βιβλίο, δίνοντας έρεισμα στους απανταχού απολογητές να μιλούν για πλαστογραφημένο σύμβολο. Από την πλευρά μου, αν και δεν μπορώ να ξέρω την αλήθεια, εντυπωσιάστηκα από το μέγεθος του ντόρου που προκάλεσε η συγκεκριμένη ανακάλυψη στην παγκόσμια κοινότητα, δείχνοντας για άλλη μια φορά τον πανικό που καταλαμβάνει όλους τους επαγγελματίες υποστηριχτές της θρησκείας κάθε φορά που ένα καινούριο εύρημα έρχεται στο φως.


Όπως εύκολα διαπιστώνετε, από αυτή τη σύντομη βιβλιογραφική και διαδικτυακή έρευνα που έκανα προέκυψαν στοιχεία τόσο συντριπτικά, που θα μπορούσαν να σπείρουν την αμφιβολία για τη γνησιότητα των χριστιανικών διδαχών σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο. Το θέμα είναι κατά πόσον οι περισσότεροι πιστοί είναι έτοιμοι να αφήσουν τις παρωπίδες τους και να αρχίσουν να σκέπτονται λογικά. Να εγκαταλείψουν το γλυκό και ταυτόχρονα καταπιεστικό κόσμο της αυταπάτης τους και να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα κατάματα...


Δείτε και:



11 σχόλια:

Αγησίας είπε...

Όταν διάβασα κι εγώ ότι το φυλαχτό χάθηκε από το μουσείο, σκέφτηκα "Σιγά μην τ' αφήνανε!" και φυσικά οι περίοδοι πολέμου είναι οι καλύτερες για την αρπαγή και την καταστροφή μουσειακών εκθεμάτων.

rexides είπε...

Ρε παιδιά, λέτε να είναι πολύ αργά για να πατεντάρω τον Μεσσία; Πουλάει πολύ η υπόθεση και την έχουνε καταντήσει creative commons την φάση.

Μιχάλης Ρ. είπε...

Ο Higgins αναφέρει 16 προ-χριστού «εσταυρωμένους». Δεν εξαντλούν ωστόσο τον κατάλογο των «εσταυρωμένων» Θεών-Σωτήρων των Εθνικών, που είναι σε παγκόσμιο επίπεδο τουλάχιστον τριπλάσιος (!!). Ανάμεσα στους δεκάδες «μαρτυρήσαντες» για το καλό των ανθρώπων Θεούς, ξεχωρίζει και ο ύπατος του Σκανδιναβογερμανικού Πανθέου Θεός Όντιν που σταυρώθηκε πάνω στο Δένδρο της Ζωής Yggdrasil (με αποτέλεσμα να πεθάνει και ν'αναστηθεί ωστό ωστόσο μετά από 9 ημέρες) για να κερδίσει σε αντάλλαγμα για λογαριασμό των Θεών και των ανθρώπων τη γνώση των Ρουνών, τον ανθρώπινο λόγο και την προφητική δύναμη.
Το φυλαχτό του εσταυρωμένου Ορφέα βρέθηκε τον 2 ή 3 μχ αιώνα και κατασκευάσθηκε μάλλον από Έλληνα Ασιάτη. Τα 7 αστέρια που φαίνονται στην κορυφή, το πιθανότερο είναι να συμβολίζουν τις 7 Πλειάδες

Ανορθόδοξος είπε...

Φίλε Αγησία
Δυστυχώς, έχεις απόλυτο δίκιο! Δεν μπορώ να διανοηθώ το βαθμό διαστροφής των ανθρώπων που για χάρη της «αληθινής θρησκείας» καταστρέφουν αρχαιολογικά ευρήματα και αλλοιώνουν την ιστορική αλήθεια.

Φίλε rexides
Τότε δεν υπήρχαν ακόμα τα πνευματικά δικαιώματα, οπότε οι οπαδοί του Μίθρα και του Διονύσου δεν μπορούν να κάνουν αγωγή στους χριστιανούς για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας... Σήμερα όμως υπάρχουν οι σχετικοί νόμοι, οπότε αν είναι να κάνεις κάτι, καλύτερα να βιαστείς!

Φίλε Μιχάλη Ρ.
Καλωσήρθες πάλι στην «Α.Π.»! Μας έλειψες! Δεν έχω να προσθέσω κάτι στα επιτυχημένα, όπως πάντα, σχόλιά σου.

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Φίλε μου γράφεις οτι ειναι ωραίος ο τρόπος που εκφράσαμε στην προηγούμενη ανάρτηση σου εγώ και ο Βαγγελης την διαφωνία μας. Δεν καταλαβαίνω την προφανή εκπληξη σου. γιατί να την εκφράζαμε αλλιώς? στο διαλογο ολες οι αποψεις ειναι σεβαστές και ακόμα και αν διαφωνώ δεν εχω κανένα μα κανένα λόγο να μιλήσω ασχημα. άλλωστε όλα αυτά που αναφέρεις δεν μου προκαλούν στο ελάχιστο εκπληξη και ηταν και τα δικά μου οπλα...

προσωπικά τώρα, δεν νομίζω να απλοποιησα τιποτα με την τοποθετηση μου, και ψάχνω να βρω απο που το συμπέρανες αυτό. Απλοποιημένη εμένα μου φαινεται η όλη σκέψη περί αντιγραφών... Ειναι δεδομένο οτι η νεα θρησκεία-χριστιανισμός οταν επικρατησε υιοθετησε χαρακτηριστικα των παλαιοτερων θρησκειων ωστε να γίνει αποδεκτή.
πχ Ο χριστος δεν γεννηθηκε Δεκεμβρη αλλά την Ανοιξη. Ολοι οι ναοι χτιστηκαν σε παλαιά ιερα, αντιγραφές παλαιοτερων τελετών, ακόμα και ο εφιππος ιππεας ειναι ιδιος ο Αγ. Γεωργιος κλπ...
Αυτη ομως δεν ειναι η ουσία της πιστης αυτό ειναι η απλοποιήση της ουσιας. Η πίστη ειναι κάτι εσωτερικό και δεν υπάρχει λόγος να σε πείσω η να με πεισεις αν υπηρξε η οχι ο Ιησους και αν ηταν θεος η ανθρωπος...

Στην προσωπική μου αναζητηση, ολα αυτά που αναφέρεις, στο ξαναλέω, στάθηκαν και δικα μου επιχειρηματα για αντιπαραθεση με τους εκκλησιαστηκούς κυκλους της φαυλης εκκλησιας και όντως ειναι ικανά να αποστομωσουν τους "Θρήσκους" .

Το μέγα λάθος όμως ειναι οτι συγχεουμε την εκκλησια με την πιστη και τις ορδές των βαρβάρων με το λόγο του Χριστού.

Ολα τα παραπάνω λοιπόν θα σου φανούν τόσο μα τοσο ψευτικα οταν αντιληφθείς το μεγαλείο της αγάπης του Χριστού που δε θα θες καν να ασχοληθείς με συγκρισεις, αρκει να ανοίξεις τα μάτια της ψυχής...

η επιλογή ειναι μέσα σου και είναι έξω απο τα ανουσια θρησκευτικά κατασκευασματα των εκκλησιων, των Βατοπεδιανών και των καπηλευτων της πιστης, των φανατικών, των φαρισαίων που αμαυρώνουν το ράσο...

το μόνο που εχεις να κάνεις ειναι να αναζητησεις πέρα απο πηγές και βιβλιογραφίες, μέσα σου ...

καλές γιορτές σε όλους

Ανορθόδοξος είπε...

Φίλε Wishmaster
Καταλαβαίνω σε τι αναφέρεσαι. Είσαι ενάντια στις τυπικότητες και τον φανατισμό, αλλά δίνεις έμφαση στην «εσωτερική πίστη», το ανεξήγητο με τη λογική αίσθημα οτι υπάρχει θεός, οτι μας αγαπάει και οτι με λίγη ενδοσκόπηση μπορούμε να τον ανακαλύψουμε μέσα μας.

Χωρίς να αμφισβητώ τις αγαθές προθέσεις σου, θα προσέθετα την άποψή μου οτι αυτό το αίσθημα είναι απλά μια παρερμηνεία του ίδιου μας του εαυτού. Για να τα κάνω πιο λιανά, πιστεύω οτι το αίσθημα αυτό είναι απλά η φωνή της συνείδησης από τη μια και ένα αίσθημα «ολότητας» από την άλλη, κατάλοιπο της παιδικής ηλικίας, όταν τα όρια του εαυτού και του έξω κόσμου δεν είχαν ακόμα καθοριστεί αυστηρά στο νου μας.

Προσωπικά έχω αισθανθεί κάτι παρόμοιο με αυτό που περιγράφεις τον καιρό που ήμουν χριστιανός, σήμερα όμως έχω καταλήξει οτι δεν ήταν συναίσθηση μιας εξωτερικής, ανώτερης και αγαθής δύναμης, αλλά κομμάτια του ίδιου μου του εαυτού. Μου έδωσες την ιδέα να γράψω ένα άρθρο πάνω σ' αυτό, παραθέτωντας και τις απόψεις της ψυχολογίας στο θέμα, γιατί πιθανότατα με τα λίγα λόγια μου να μην έγινα κατανοητός...

Καλές γιορτές και σε σένα.

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Χαίρομαι πολύ για την απάντηση σου πρώτον για το επίπεδο της και δεύτερον γιατί μου δίνει το εναυσμα να απαντήσω στο λόγο σου έστω πολύ σύντομα και επιδερμικά. Η φωνή της συνείδησης με βάση την ψυχολογία που αναφέρεις παρακάτω και το αίσθημα «ολότητας» ως κατάλοιπο μάλιστα της παιδικής ηλικίας, δεν ανταποκρίνονται απλά σε εγγραφές στο υποσυνείδητο ή ακόμα και στο ασυνείδητο καθώς μιλάμε για ελευθερη και έλλογη εν τέλη επιλογή πέρα απο αυτό που ονομάζουμε εσωτερική πίστη. Το θρησκευτικό ένστικτο όντως αποτελεί θεμέλιο του ατομικού κόσμου όμως καμία επιστημη δεν μπορεί να τεκμηριώσει επιστημονικές αποδείξεις για το θείο, πόσο μαλλον η ψυχολογία οπου ασχολείται με κάτι το οποίο δεν ορίζεται και αυτό είναι η ανθρώπινη ψυχή...
Ανυπομονώ να διαβάσω το άρθρο θα είναι όντως ενδιαφέρον, ως κοινωνιολόγος ίσως να περίμενες να ταυτίζομαι με αυτά που γράφεις και ίσως πριν κάνα χρόνο να ταυτιζόμουν... μάλλον ακολουθήσαμε δύο αντίθετες αλλα με πολλά κοινά πορείες...
Καλή νέα χρονιά σε όλο τον κόσμο με υγεία πάνω από όλα...

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Σου κάνω επίσης paste το link της ανάρτησης μου με αφορμή την πρωτη δική σου ανάρτηση για τις αντιγραφές... http://13wishmaster13.blogspot.com/2009_12_01_archive.html#7853443364919915208

Ανώνυμος είπε...

(μερος 1) ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ 1) ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΗΤΙΚΟΝ ΑΙΤΙΟΝ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, 2) ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ ..ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ (ΟΝΤΟΣ) , 3) ΜΗΔΕΝ ΕΚ ΤΟΥ ΜΗ ΟΝΤΟΣ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ , ΜΗΔΕ ΕΙΣ ΤΟ ΜΗ ΟΝ ΦΘΕΙΡΕΣΘΑΙ . ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΑΠ ΄ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΤΙ , ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ , 4) Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠ ΄ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΑΠ ' ΤΗΝ ΥΛΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ , 5) Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ , ( ΑΠ ' ΤΗΝ 'ΝΕΚΡΗ' ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΕΡΙΝΕΣ ΜΑΖΕΣ , ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΖΩΗΣ , ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ , ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ,ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ) , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΥΧΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ , 6) ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΣΤΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ / ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ , ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟΝ ΑΙΤΙΟΝ , ΤΟΤΕ ΓΙ ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ , Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΤΟΥ , ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΥΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ . ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ' ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ ' ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΗΤΙΚΟΝ ΑΙΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ( ΘΕΟΣ ) , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ , ΤΟΤΕ Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΘΕΟΣ.
ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΚΑΘΕ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΕΡΙ ' ΕΓΩ' ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟΝ , Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Η ΜΑΚΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ' ΒΑΡΙΑ ' ΥΛΗ ( ΔΡΑΣΗ -ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ , ΚΑΡΜΑ , ΑΝΤΙΠΕΠΟΝΘΟΣ ) . < ΟΥΚ ΟΙΔΑΤΕ ΟΤΙ ΝΑΟΣ ΘΕΟΥ ΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΙΚΕΙ ΕΝ ΥΜΙΝ ,'> Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ,ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΒΙΩΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ , ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ . ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΝΙΣΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ (ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ / ΑΡΙΘΜΟΣ Φ ) . ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ , ΤΟ ΚΑΛΛΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΜΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ . ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΚΑΘΡΕΠΤΙΣΜΑ / ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΟΝ ( ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ) . ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΜΒΙΩΝ ΟΝΤΩΝ , ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ( ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ) , ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ (ΚΥΡΙΩΣ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ) . ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΧΘΕΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΤΣΙ ΜΕΣΟΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΣΚΟΠΟ . Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΛΗΣΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ( ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΑΥΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ) ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ , ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΣΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΦΥΛΑΚΗ . <ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΣΤΙ ΤΟ ΖΩΟΠΟΙΟΥΝ , Η ΣΑΡΞ ΟΥΚ ΩΦΕΛΕΙ ΟΥΔΕΝ . ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ Α ΕΓΩ ΛΑΛΩ , ΠΝΕΥΜΑ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΖΩΗ ΕΣΤΙΝ

Ανώνυμος είπε...

(μερος 2) ΕΤΣΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 'ΖΩΗ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ ' , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ . < ΕΙΣΕΛΘΕΤΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΕΝΗΣ ΠΥΛΗΣ , ΟΤΙ ΠΛΑΤΕΙΑ Η ΠΥΛΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟΣ Η ΟΔΟΣ Η ΑΠΑΓΟΥΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΣΙΝ ΟΙ ΕΙΣΕΡΧΩΜΕΝΟΙ ΔΙ ' ΑΥΤΗΣ . ΤΙ ΣΤΕΝΗ Η ΠΥΛΗ ΚΑΙ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ Η ΟΔΟΣ Η ΑΠΑΓΟΥΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΙ ΕΙΣΙΝ ΟΙ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΕΣ ΑΥΤΗΝ . > ΑΥΤΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ 'ΝΕΚΡΩΣΕΙ ' ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΑΘΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑ ΔΕΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ . ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΔΡΑ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ , ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙ ΣΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΜΑΤΑΙΑ ΥΛΙΚΑ ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ Ο,ΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ . ΕΤΣΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΑ 'ΑΔΕΙΑΖΕΙ ' ΥΛΙΚΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ' ΓΕΜΙΖΕΙ ' ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ , ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ' ΠΛΗΡΗΣ ' ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΞΙΑ . < ΟΡΑΤΕ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑΣΕΣΘΕ ΑΠΟ ΠΑΣΗΣ ΠΛΕΟΝΕΞΙΑΣ . ΟΤΙ ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙΝ ΤΙΝΙ Η ΖΩΗ ΑΥΤΟΥ ΕΣΤΙΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΑΥΤΟΥ .> , < ΠΩΛΗΣΑΤΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΤΕ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΝ , ΠΟΙΗΣΑΤΕ ΕΑΥΤΟΥΣ ΒΑΛΑΝΤΙΑ ΜΗ ΠΑΛΑΙΟΥΜΕΝΑ , ΘΗΣΑΥΡΟΝ ΑΝΕΚΛΕΙΠΤΟΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ , ΟΠΟΥ ΚΛΕΠΤΗΣ ΟΥΚ ΕΓΓΙΖΕΙ ΟΥΔΕ ΣΗΣ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙ . ΟΠΟΥ ΓΑΡ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΥΜΩΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΗΜΩΝ ΕΣΤΑΙ .> ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ν ' ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑ ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ . < … ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΟΥ ΩΣ ΣΕΑΥΤΟΝ > , < ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ > .ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΑΛΛΟΝ < ΤΩ ΤΥΠΤΟΝΤΙ ΣΕ ΕΠΙ ΤΗΝ ΣΙΑΓΟΝΑ ΠΑΡΕΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΝ >, .ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΑΨΕΙ ΕΤΣΙ ΕΜΜΕΣΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ . ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ . < ΤΗ ΓΑΡ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΙ Η ΚΤΙΣΙΣ ΥΠΕΤΑΓΗ ΟΥΧ ΕΚΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΤΑΞΑΝΤΑ ΕΠ ' ΕΛΠΙΔΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΤΙΣΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΘΟΡΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .> ,ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ 'ΕΓΩ' ΤΟΥ ΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΟΣΜΙΑΣ ΥΠΑΡΞΗΣ . < ΟΤΙ ΠΑΣ Ο ΥΨΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΑΠΗΝΩΘΗΣΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΑΠΕΙΝΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΥΨΩΘΗΣΕΤΑΙ >, < ΕΙ ΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΟΠΙΣΩ ΜΟΥ ΕΛΘΕΙΝ , ΑΠΑΡΝΗΣΑΣΘΩ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΡΑΤΩ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΩ ΜΟΙ . ΟΣ ΓΑΡ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΣΩΣΑΙ , ΑΠΟΛΕΣΕΙ ΑΥΤΗΝ . ΟΣ Δ ' ΑΝ ΑΠΟΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΕΝΕΚΕΝ ΕΜΟΥ , ΕΥΡΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ .> , < ΟΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΕΝ ΥΜΙΝ ΜΕΓΑΣ ΓΕΝΕΣΘΑΙ , ΕΣΤΑΙ ΥΜΩΝ ΔΙΑΚΟΝΟΣ . ΚΑΙ ΟΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΕΝ ΥΜΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ , ΕΣΤΑΙ ΥΜΩΝ ΔΟΥΛΟΣ . ΩΣΠΕΡ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΥΚ ΗΛΘΕ ΔΙΑΚΟΝΗΘΗΝΑΙ , ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΟΝΗΣΑΙ ΚΑΙ ΔΟΥΝΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΛΥΤΡΟΝ ΑΝΤΙ ΠΟΛΛΩΝ .>

Ανώνυμος είπε...

(μερος 3) ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΞΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ . ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚ ΘΕΣΕΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΛΑΣΗ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙ ' ΑΥΤΟΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ,' ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΟΥΣΕ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΟΛΗ ΤΟΥ Η ΖΩΗ , (ΤΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ) , ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΤΥΠΟΝ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΝ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ,' ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΑΜΕ ΑΥΤΟΝ ΕΑΝ ΟΧΙ , ΥΙΟΝ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟ ,' < ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ . ΟΥΔΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙ ΜΗ ΔΙ ' ΕΜΟΥ . ΕΙ ΕΓΝΩΚΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΓΝΩΚΕΙΤΕ , ΑΝ ΚΑΙ ΑΠ ' ΑΡΤΙ ΓΙΝΩΣΚΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΩΡΑΚΑΤΕ ΑΥΤΟΝ .> , < ΤΑ ΕΡΓΑ Α ΕΔΩΚΕ ΜΟΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΙΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΑΥΤΑ , ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ , Α ΕΓΩ ΠΟΙΩ , ΜΑΡΤΥΡΕΙ ΠΕΡΙ ΕΜΟΥ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΜΕ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ . > < … ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΕΝ ΕΣΜΕΝ . > . < ΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΩΝ (ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ) ΔΕ ΕΡΩΤΩ ΜΟΝΟΝ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΩΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΥΤΩΝ ΕΙΣ ΕΜΕ , ΙΝΑ ΠΑΝΤΕΣ ΕΝ ΩΣΙ ΚΑΘΩΣ ΣΟΙ ΠΑΤΕΡ ΕΝ ΕΜΟΙ ΚΑΓΩ ΕΝ ΣΟΙ , ΙΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΝ ΗΜΙΝ ΕΝ ΩΣΙ , ΙΝΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ ΟΤΙ ΣΥ ΜΕ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΣ …> < …ΕΓΩ ΕΝ ΑΥΤΟΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΕΝ ΕΜΟΙ ΙΝΑ ΩΣΙ ΤΕΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΕΝ ΚΑΙ ΙΝΑ ΓΙΝΩΣΚΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΣΥ ΜΕ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΕΜΕ ΗΓΑΠΗΣΑΣ . < … ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΘΥΡΑ . ΔΙ ' ΕΜΟΥ ΕΑΝ ΤΙΣ ΕΙΣΕΛΘΕΙ , ΣΩΘΗΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΗΝ ΕΥΡΗΣΕΙ …. ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΠΟΙΜΗΝ Ο ΚΑΛΟΣ . Ο ΠΟΙΜΗΝ Ο ΚΑΛΟΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΤΙΘΗΣΙΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ..> < ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΑΜΠΕΛΟΣ , ΥΜΕΙΣ ΤΑ ΚΛΗΜΑΤΑ . Ο ΜΕΝΩΝ ΕΝ ΕΜΟΙ ΚΑΓΩ ΕΝ ΑΥΤΩ , ΟΥΤΟΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΡΠΟΝ ΠΟΛΥΝ , ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΟΥ ΟΥ ΔΥΝΑΣΘΕ ΠΟΙΕΙΝ ΟΥΔΕΝ . > < ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ . Ο ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΕΙΣ ΕΜΕ , ΚΑΝ ΑΠΟΘΑΝΗ , ΖΗΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΣ Ο ΖΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΕΙΣ ΕΜΕ ΟΥ ΜΗ ΑΠΟΘΑΝΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ > ΑΜΗΝ.