Απολαύστε μερικά δείγματα "αγάπης" και "ταπεινότητας" από το βιβλίο προσηλυτισμού μοναχών "κλίμαξ" (του αγ.ιωάννου του σιναϊτου).
Εκείνοι που ζουν στον κόσμο και λυώνουν στις αγρυπνίες, τις νηστείες, τους κόπους και τις κακουχίες, όταν αναχωρήσουν από τους ανθρώπους προς την μοναχική ζωή, σαν σε κάποιο δοκιμαστήριο ή στάδιο, όλη αυτή την προηγούμενη άσκησή τους, την νοθευμένη και επιφανειακή, δεν την συνεχίζουν πλέον. (σελ.47)
..Με λίγα λόγια όλες οι τελετές στις οποίες συμμετέχουν οι πιστοί στις εκκλησίες σύμφωνα με τους μοναχούς είναι "νοθευμένες και επιφανειακές ασκήσεις"..
Όταν μετά την αποταγή μας οι δαίμονες μας φλογίζουν την καρδιά με την ενθύμησι των γονέων και των αδελφών μας, τότε εμείς ας οπλισθούμε εναντίον τους με την προσευχή- και ας πυρώσουμε τον εαυτό μας, με τη σκέψη του αιωνίου πυρός, ώστε με την ενθύμησι αυτού να κατασβέσωμε την παράκαιρη φλόγα της καρδιάς μας. (σελ.49)
..άρα σύμφωνα με τον χριστιανικό τρόπο σκέψης είναι διαβολικό να σου λείπουν οι γονείς και τα αδέρφια σου..
Όποιος εμίσησε τον κόσμο,αυτός γλύτωσε από την λύπη. Ενώ εκείνος που έχει "προσπάθεια" σε κάποιο από τα υλικά και ορατά, δεν έχει λυτρωθεί ακόμη από τη λύπη. Διότι πως να μη λυπηθεί όταν στερηθεί εκείνο που αγαπά; (σελ.49)
..ουδέν σχόλιον..
Δεν φεύγουμε μακριά από τους συγγενείς μας ή τους τόπους μας, επειδή τους μισούμε. Μη γένοιτο! Αλλά για να αποφύγουμε την βλάβη που μας προκαλούν... Ο κύριος είπε: "δεν ήλθα να βάλω ειρήνη στην γη ούτε αγάπη γονέων προς τα τέκνα ή (αδελφών προς) αδελφούς, σε όσους απεφάσισαν να με υπηρετήσουν. Αντιθέτω ήλθα να φέρω μάχη και μάχαιρα- να διχάσω τους φίλους του θεού από τους φίλους του κόσμου, τους υλικούς από τους πνευματικούς, τους φιλόδοξους από τους ταπεινόφρονας" (Ματθ.ι'34). Ο δε κύριος ευφραίνεται γι'αυτή την διαμάχη και τον χωρισμό που γίνεται για την αγάπη του.
..παρατήρηση α: τελικά μισείς τους συγγενείς σου ή όχι όταν είσαι μοναχός; γιατί άλλα λέει η πρώτη παράγραφος και άλλα η δεύτερη..
..παρατήρηση β: ο χριστιανικός θεός δηλαδή βρίσκει ευχάριστο δύο ανθρώπινα όντα να μαλώνουν για την αγάπη του..
Η Εύα εξορίσθηκε ακούσια από τον παράδεισο, ενώ ο μοναχός εξορίζεται εκούσια από την πατρίδα του. Και η μεν Εύα, εάν έμενε στον παράδεισο, θα επιθυμούσε και πάλι το ξύλο της παρακοής. Ο δε μοναχός θα διέτρεχε οπωσδήποτε κάθε ημέρα κίνδυνο από τους κατά σάρκα συγγενείς του.
.. είναι επικίνδυνο τελικά να έχεις συγγενείς !!
Ο πόθος του θεού σβήνει τον πόθο των γονέων. Αυτός που ισχυρίζεται ότι διατηρεί και τους δύο πόθους, απατά τον εαυτό του, εφ'οσον ακούει τον κύριον να λέγει: "ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν" κλπ (Ματθ. στ' 24)
.. δηλαδή είναι διαστροφή να αγαπάς τους γονείς σου όταν είσαι μοναχός- ή τους γονείς σου ή τον θεό..
Είναι προτιμότερο να λυπήσει κανείς τους γονείς του παρά τον κύριον. Διότι αυτός και μας έπλασε και μας έσωσε. Ενώ οι γονείς πολλές φορές κατέστρεψαν αυτούς που αγάπησαν και τους έστειλαν στην κόλαση.
..μ'αρέσει που ο κύριος είναι πάντα σωστός με τους πιστούς του- πάντα τους φροντίζει (όπως τον κακομοίρη Ιώβ)και ποτέ δεν τους λείπει τίποτε..
Όταν σε περικυκλώσουν σαν μέλισσες, ή μάλλον σαν σφήκες, οι συγγενείς σου, θρηνούντες για σένα, προσήλωσε τότε αμέσως το βλέμμα της ψυχής σου στον θάνατο και στις αμαρτωλές πράξεις σου, ώστε με τον έναν πόνο να κατορθώσεις να αποδιώξεις τον άλλον. (σελ.56)
..όταν είσαι μοναχός είσαι εχθρός με όλους και προπαντώς με τους συγγενείς σου! Οι παλιάνθρωποι που στεναχωριούνται γιατί κάποιος δικός τους έγινε μοναχός ενώ θα έπρεπε να το γλεντάνε..
Εκείνοι που ζουν στον κόσμο και λυώνουν στις αγρυπνίες, τις νηστείες, τους κόπους και τις κακουχίες, όταν αναχωρήσουν από τους ανθρώπους προς την μοναχική ζωή, σαν σε κάποιο δοκιμαστήριο ή στάδιο, όλη αυτή την προηγούμενη άσκησή τους, την νοθευμένη και επιφανειακή, δεν την συνεχίζουν πλέον. (σελ.47)
..Με λίγα λόγια όλες οι τελετές στις οποίες συμμετέχουν οι πιστοί στις εκκλησίες σύμφωνα με τους μοναχούς είναι "νοθευμένες και επιφανειακές ασκήσεις"..
Όταν μετά την αποταγή μας οι δαίμονες μας φλογίζουν την καρδιά με την ενθύμησι των γονέων και των αδελφών μας, τότε εμείς ας οπλισθούμε εναντίον τους με την προσευχή- και ας πυρώσουμε τον εαυτό μας, με τη σκέψη του αιωνίου πυρός, ώστε με την ενθύμησι αυτού να κατασβέσωμε την παράκαιρη φλόγα της καρδιάς μας. (σελ.49)
..άρα σύμφωνα με τον χριστιανικό τρόπο σκέψης είναι διαβολικό να σου λείπουν οι γονείς και τα αδέρφια σου..
Όποιος εμίσησε τον κόσμο,αυτός γλύτωσε από την λύπη. Ενώ εκείνος που έχει "προσπάθεια" σε κάποιο από τα υλικά και ορατά, δεν έχει λυτρωθεί ακόμη από τη λύπη. Διότι πως να μη λυπηθεί όταν στερηθεί εκείνο που αγαπά; (σελ.49)
..ουδέν σχόλιον..
Δεν φεύγουμε μακριά από τους συγγενείς μας ή τους τόπους μας, επειδή τους μισούμε. Μη γένοιτο! Αλλά για να αποφύγουμε την βλάβη που μας προκαλούν... Ο κύριος είπε: "δεν ήλθα να βάλω ειρήνη στην γη ούτε αγάπη γονέων προς τα τέκνα ή (αδελφών προς) αδελφούς, σε όσους απεφάσισαν να με υπηρετήσουν. Αντιθέτω ήλθα να φέρω μάχη και μάχαιρα- να διχάσω τους φίλους του θεού από τους φίλους του κόσμου, τους υλικούς από τους πνευματικούς, τους φιλόδοξους από τους ταπεινόφρονας" (Ματθ.ι'34). Ο δε κύριος ευφραίνεται γι'αυτή την διαμάχη και τον χωρισμό που γίνεται για την αγάπη του.
..παρατήρηση α: τελικά μισείς τους συγγενείς σου ή όχι όταν είσαι μοναχός; γιατί άλλα λέει η πρώτη παράγραφος και άλλα η δεύτερη..
..παρατήρηση β: ο χριστιανικός θεός δηλαδή βρίσκει ευχάριστο δύο ανθρώπινα όντα να μαλώνουν για την αγάπη του..
Η Εύα εξορίσθηκε ακούσια από τον παράδεισο, ενώ ο μοναχός εξορίζεται εκούσια από την πατρίδα του. Και η μεν Εύα, εάν έμενε στον παράδεισο, θα επιθυμούσε και πάλι το ξύλο της παρακοής. Ο δε μοναχός θα διέτρεχε οπωσδήποτε κάθε ημέρα κίνδυνο από τους κατά σάρκα συγγενείς του.
Ο πόθος του θεού σβήνει τον πόθο των γονέων. Αυτός που ισχυρίζεται ότι διατηρεί και τους δύο πόθους, απατά τον εαυτό του, εφ'οσον ακούει τον κύριον να λέγει: "ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν" κλπ (Ματθ. στ' 24)
.. δηλαδή είναι διαστροφή να αγαπάς τους γονείς σου όταν είσαι μοναχός- ή τους γονείς σου ή τον θεό..
Είναι προτιμότερο να λυπήσει κανείς τους γονείς του παρά τον κύριον. Διότι αυτός και μας έπλασε και μας έσωσε. Ενώ οι γονείς πολλές φορές κατέστρεψαν αυτούς που αγάπησαν και τους έστειλαν στην κόλαση.
..μ'αρέσει που ο κύριος είναι πάντα σωστός με τους πιστούς του- πάντα τους φροντίζει (όπως τον κακομοίρη Ιώβ)και ποτέ δεν τους λείπει τίποτε..
Όταν σε περικυκλώσουν σαν μέλισσες, ή μάλλον σαν σφήκες, οι συγγενείς σου, θρηνούντες για σένα, προσήλωσε τότε αμέσως το βλέμμα της ψυχής σου στον θάνατο και στις αμαρτωλές πράξεις σου, ώστε με τον έναν πόνο να κατορθώσεις να αποδιώξεις τον άλλον. (σελ.56)
..όταν είσαι μοναχός είσαι εχθρός με όλους και προπαντώς με τους συγγενείς σου! Οι παλιάνθρωποι που στεναχωριούνται γιατί κάποιος δικός τους έγινε μοναχός ενώ θα έπρεπε να το γλεντάνε..
20 σχόλια:
οταν αγαπησεις το Θεο,[το θελημα του] τοτε αυτοματως αγαπας κι ολο τον κοσμο ανεξαιρετως. Τους γονεις σου τους βλεπεις σαν αδερφια σου και η αγαπη σου δεν διαφοροποιηται. Εξακολουθουν να ειναι γονεις σου αυτη ειναι η μαγεια της αγαπης. Εμενα μ'αγαπας εστω λιγακι;Εξαλλου για ποσους μοναχους μιλας...αυτοι ειναι τοσο λιγοι που εχουν απομεινει...ειναι βαρια η καλογερικη.
Εμισησε για ψαξε λιγο μηπως ειναι απο το μισευω [ξενιτευομαι]...
και τελος αυτος ο συμπαθητικος παπουλης δεν εχει κανενα κερατο η κατι το εξωπραγματικο, γιατι καταντια μιλας;
Εχεις διοραση και βλεπεις και τον ψυχικο του κοσμο;
Δεν σε κουρασα σημερα ...
"Και η μεν Εύα, εάν έμενε στον παράδεισο, θα επιθυμούσε και πάλι το ξύλο της παρακοής."
Μάλιστα...:
- Έχει ο παπούλης κληρονομικό χάρισμα; Πως διάλο ξέρει τι θα επιθυμούσε η Εύα
- Αν όντως αυτό θα επιθυμούσε η Εύα, τι σκ...α έγινε με την ελεύθερη επιλογή;
- Αν πάλι υπάρχει ελεύθερη επιλογή, ο άγιος πατέρας ήταν μισογύνης του κιαρατά.
Την καλημέρα μου!
αλεργεια εχεις στα χριστιανικα βιβλια; Αν θυμαμαι καλα το ζουμι της ιστοριας, ο Θεος ρωτησε την Ευα σαν να μην ηξερε τι εγινε αν εδιαπραχθει το εγκλημα.Σε τιποτα δεν διαφερει η συμπεριφορα της με τις σημερινες γυναικες.Ολες Ευες ειμαστε κι ας βγει ενας να πει το αντιθετο.[καλα η μαμα μας εξαιρειται].
Τι κανει νιαου νιαου ;
Ετσι ο....σοφος εβγαλε με το κληρονομικο του, οτι το αυτονοητο:
θα το ξαναδαγκωνε! οπως επισης κι εγω αν ημουν και ξανθια δεν το συζηταμε...θα'φτυνα και τα κουκουτσια.
Οσο για το μισογυνης συμφωνω.
Εχει αρκετες κακιες το πηδαλιο.
Υπαρχει επιλογη αλλα θελουν να μας στριμωξουν οτι και καλα ειναι μαυρο η ασπρο.
Εχεις δει στην φυση μονο αυτα τα δυο; ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ειμαστε, ολοι μας χωραμε στον παραδεισο.
Τι εγινε, ψαχνεις για εγκυρη αποδοση στο[Εμισησε];
Να μη σε κραταω αλλο....
γεια χαρα
@Γεωργία,68 εγώ αγαπάω τους συγγενείς και φίλους μου- φανταστικούς φίλους τους είχα όσο ήμουν μικρός- τώρα πια τους έχω βάλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Δεν έχω να χωρίσω κάτι ούτε με σένα ούτε με κανέναν άλλον χριστιανό- αλλά έχω να χωρίσω πολλά με το ιερατείο που μου τα παίρνει (και τα μοναστήρια στο αγ.όρος που παίρνουν επιδοτήσεις από την Ε.Ε. χωρίς λόγο ενώ δεν δέχονται τις γυναίκες οι ανώμαλοι).
@ undantag, καλημέρα! "Το ξύλον βγήκεν από τον παράδεισον"(tm) λένε οι οπαδοί του Γιαχσούς
@ Γεωργία, 68, η ιστορία του Αδάμ και της Εύας, είναι ένα παραμύθι που γράφτηκε από αγράμματους ιουδαίους "διανοούμενους" για να γοητεύσει τους επίσης αγράμματους νομάδες εκείνης της εποχής- πως είναι δυνατόν να βρίσκει πιστούς την σημερινή εποχή με τη σημερινή μόρφωση; Πες μου ότι πιστεύεις πως προέρχεσαι από την Εύα και τον Αδάμ (και τους καλούς γιους Κάιν και Άβελ)για να καταλάβω το μέγεθος του φανατισμού σου.
@stardust30
Ι.Μ. Εσφιγμένου. Άρνηση των επιδομάτων της Ε.Ε. μας. Απομόνωση. Πιθανώς και μπάτσοι. Μην αρχίσω με τους Παλαιοημερολογίτες.
Χρειαζόμαστε αποδείξεις για τους "αγρμάμματους" κλπ. πρώτα. Δεν παρουσίασες καν κάποιο επιχείρημα. Η ιστορία του να μένουν δύο άνθρωποι μαζί δεν μπορεί να είναι φανταστικοί για το 5.000 π.Χ., δεν ξέρω τι κάνετε και σήμερα (έχω κλειστεί σε μοναστήρι και σας γράφω από εδώ).
Δεν ξέρω εάν η Γεωργία είναι Ιουδαία, αλλά ούητε η Γραφή λέει πως καταγόμαστε βιολογικώς από τον Αδάμ. Οι άνθρωποι γενικά φτιάχτηκαν στο Γένεσις 1:26, ενώ η περίπτωση του Αδάμ είναι κάπου στο Γένεσις 2 μέσα.
~Τάκης
περνα απο το μπλογκ μου φιλτατε.
περνα απο το μπλογκ μου φιλτατε.
εγω σχολιαζω τα γραφομενα ΣΑΣ στην αναρτηση ΣΑΣ.Εσεις αναφερατε περι Ευας.
Εστω οτι ειναι ωραιοπαραμυθι,ειναι πιο πιστευτο παντως απο το αλλο παραμυθι οτι εχω τις αμοιβαδες προγονους και οτι μολις κατεβηκα απ'την γειτονικη μπανανια και ειπα:
- Ρε σεις παιδια τερμα τα μαιμουδισματα.θα ζουμε στις σπηλιες.
Ελατε τωρα, δεν τα δεχομαστε ολα σαν αξιωματα αλλα δεν τα απορρυπτουμε και ολα.
Δεν θελω να το παω μακρυα θα πω κατι που με τρομαζει:απο που πηγαζει ολη αυτη η γνωση κι εχει φτασει σημερα εδω ο ανθρωπος!
Την τεχνολογια εννοω γιατι την κοινοκτημοσυνη την εχει μονο στο λεξικο.[συλλεκτικη λεξη]
δεν θα'ταν καλυτερο το αντιθετο;
Τελος, ενταξη, αν σου κανω για φανατικη επειδη ανατριχιασα βλεποντας τον Χριστο ως γκοστ μπαστερ τι να λεμε.
Τωρα το ξεκαθαριζεις οτι σου την δινει και τα'χεις με το ιερατειο.
Ε,δεν δινεις αυτην την εντυπωση 100%,αφηνεις να φανει οτι εισαι καλος ανθρωπος μεν,μηδενιστης δε.
Παω για υπνο τωρα, η ληχεινα μου με φωναζει ...εεε ο αντρας μου ηθελα να πω.
καλα να ειστε...
@ Γεωργία 68, τί θα πει πιο πιστευτό; Με βάση τί κρίνεις αν κάτι είναι πιστευτό;
Εγώ θεωρώ αξιόπιστη την θεωρία περί εξέλιξης των ειδών γιατί έχω αφιερώσει ώρες ατελείωτες πάνω σε βιβλία τα οποία ασχολούνται με το θέμα και είναι όλα επαρκώς τεκμηριωμένα. Εσύ και γενικώς όλοι οι πιστοί δεν έχετε διαβάσει τίποτε ούτε από βιολογία μα ούτε καν επαρκώς δεν γνωρίζετε τις γραφές που τόσο υπερασπίζεστε.
Άρα πως κρίνεις μια θεωρία όταν έχεις άγνοια περί του θέματος; Η γνώμη σου λόγω της άγνοιας σου έχει μηδενικό κύρος. Βλέπω πως είσαι πάρα πολύ εύπιστη για να πιστεύεις την εβραϊκή μυθολογία ως αληθινή.
Και πως σου αρέσει -ακόμη και λογοτεχνικά- η μυθολογία των εβραίων με τα φίδια που μιλάνε, τα μήλα που είναι "απαγορευμένοι καρποί", οι αδερφοί που σκοτώνονται μεταξύ τους, οι κόρες που πηδάνε τον πατέρα τους (Λωτ), ο άντρας που με ευχαρίστηση δίνει την γυναίκα του σε δύο βασιλειάδες ως πόρνη (Αβραάμ), ο πατέρας που σφάζει το παιδί του με ευχαρίστηση για τον θεό (πάλι Αβραάμ), ο αρχηγός της φυλής που σφάζει τον λαό του επειδή προσκύνησε είδωλα (Μωυσής όταν κατέβηκε με τις πλάκες από το όρος), ο πατέρας (πάλι Λωτ) που δίνει ευχαρίστως τις κόρες στους εξαγριωμένους πολίτες των Σοδόμων ως σεξουαλικά υποκατάστατα για να μην πειράξουν τους καλεσμένους του που είναι "απεσταλμένοι κυρίου" κ.α.
Στα παιδιά σου θα διδάξεις πως δύο κόρες πηδήχτηκαν με τον πατέρα τους ενώ αυτός ήταν μεθυσμένος και μάλιστα έμειναν και έγκυες ; Αυτά είναι τα ωραία παραμύθια που πιστεύεις; Εγώ θα ντρεπόμουν να πιστεύω σε κάτι τέτοιο..
Η γνώση και η τεχνολογία εξελίσσονται μέρα με τη μέρα- διορθώνοντας τα λάθη της και ανακαλύπτοντας νέα πράγματα. Το γεγονός πως ζούμε περισσότερο οφείλεται στην τεχνολογία που δεν συμπαθείς.
Η πίστη έχει μείνει πρωτόγονη - διαδίδοντας η κάθε θρησκεία την δική της γέννεση του κόσμου χωρίς όμως καμία απόδειξη- λες και ήταν κάποιος παρών για να δει τον θεό να "αναπαύεται" την εβδόμη ημέρα..
@ urocyon,
Πες μας πρώτα σε ποιά πανεπιστήμια πήγαν οι ευαγγελιστές, όπως επίσης και οι συμμετέχοντες στην εβραϊκή μυθολογία, αρχίζοντας από τον Μωυσή, τον Ιησού (τον επιπλοποιό), τους μαθητές του για να σου πω κι εγώ πόσο "μορφωμένοι" ήταν..
Μα πως είναι δυνατόν να διαδίδεται ένα βιβλίο ως θεϊκής προέλευσης ενός θεού "πανάγαθου" (ενώ σφύζει εγκλημάτων εντός του) και κανείς να μη σκέφτεται πως δεν υπάρχει ούτε μια λογική απόδειξη πως μπορεί να είναι κάτι τέτοιο; Μα τί ψυχολογική ανάγκη για κάτι το υπερφυσικό έχει ο κόσμος; Και παρ'όλο που θέλουν να πιστεύουν στον παράδεισο κανείς δεν θέλει να πεθάνει για να πάει μια ώρα πιο νωρίς!
@ Γεωργία
Δε συνηθίζω να απαντώ σε ανθρώπους που χλευάζουν την επιστήμη - τη μόνη, κατ'εμέ, ελπίδα του ανθρώπου να ξεφύγει απ' τη λάσπη. Σήμερα όμως το μαγαζί είναι άδειο, οπότε...:
"αλεργεια εχεις στα χριστιανικα βιβλια;"
Μάλλον εννοείς "αλλεργία"; Ναι. Και όχι μόνο στα χριστιανικά. Σε ό τι απαιτεί να το πιστέψω μόνο γιατί το πίστεψαν χιλιάδες άπλυτοι βεδουίνοι της (ιουδαικής, αραβικής, κτλ) ερήμου στο παρελθόν.
"Αν θυμαμαι καλα το ζουμι της ιστοριας, ο Θεος ρωτησε την Ευα σαν να μην ηξερε τι εγινε αν εδιαπραχθει το εγκλημα.Σε τιποτα δεν διαφερει η συμπεριφορα της με τις σημερινες γυναικες.Ολες Ευες ειμαστε κι ας βγει ενας να πει το αντιθετο.[καλα η μαμα μας εξαιρειται].
Τι κανει νιαου νιαου ;"
Αν εσύ υποτιμάς τον εαυτό σου και το βιολογικό φύλλο σου με αυτό τον τρόπο, και εάν ήμουν ελληνάρας σεξιστής, τώρα θα δικαιολογούμουν να σου υποδείξω να κατουρήσεις ορθίως και να γυρίσεις στις κατσαρόλες σου και να σταματήσω κάθε συζήτηση, ένεκα το προπατορικό αμάρτημα!!! Μια Simone de Beauvoir και μια Καλιρρόη Παρρέν τις ξέρεις;
"...Οσο για το μισογυνης συμφωνω.
Εχει αρκετες κακιες το πηδαλιο.
Υπαρχει επιλογη αλλα θελουν να μας στριμωξουν οτι και καλα ειναι μαυρο η ασπρο.
Εχεις δει στην φυση μονο αυτα τα δυο; ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ειμαστε, ολοι μας χωραμε στον παραδεισο."
Να με συγχωρείς πολύ, αλλά δεν "θέλουν να μας στριμώξουν". Ο χριστιανισμός είναι μανιχαϊστική θρησκεία, τελεία και παύλα. Θεός εναντίον διαβόλου, καλό εναντίον κακού και το κακό συναπάντημα. Διάβασε την Αποκάλυψη αυτού του πρεζονιού του Ιωάννη να σου εκτυπωθεί καλά στο κρανίο η ιδέα της πάλης του καλού και του κακού (επίσημα αναγνωρισμένο βιβλίο της Καινής Διαθήκης). "αλεργεια εχεις στα χριστιανικα βιβλια;"
Την καλησπέρα μου.
τί θα πει πιο πιστευτό; Με βάση τί κρίνεις αν κάτι είναι πιστευτό;
-Με βαση οτι ενας σπορος ντοματας θα εξακολουθει να αναπαραγεται κρατωντας αυστηρα το πρωτοκολλο του DNA της.Ποσο μαλιστα ενας οργανισμος πολυ πιο πολυπλοκος ο ανθρωπος.
Δεν εκανα κοπανες οταν σπουδασα β.μικροβιολου,ουτε αργοτερα τεχνολογος ιατρικων εργαστηριων.
[ναι,μητερα σπουδαστρια και εργαζομενη,σε πιτσαρια γιατι η δουλεια δεν ειναι ντροπη,και με καλους βαθμους,υποτροφιες κ.λ.]
Οταν γνωρισα το αιμα και τη λειτουργια του απο κοντα μου'ρθε να κλαψω απο συγκινηση οταν ειδα οτι ειναι μια μικρη κοινωνια αυτα τα μικροσκοπικα κυτταρα.Παλευουν οταν χρειαζεται με αυταπαρνηση, εχουν ιεραρχεια,εχουν με λιγα λογια σκοπο για την υπαρξη τους.
Αλλος μπορει να τα βλεπει και να βλεπει ενα ματσο κυτταρα.
Ε, εγω ειδα την σοφια του Θεου.
-Γιατι με τοσα οπλα η επιστημη δεν βρισκει τι κανει το υπολοιπο 70% του εγκεφαλου μας, να μπορουμε να 'ξεχωρισουμε' εμεις[εγω] οι βλακες απο τους εξυπνους.
-Τωρα οσον αφορα την παλαια διαθηκη
μας πληροφορει ο ιδιος ο Χριστος μας οτι ηρθε να την καταργησει [ηταν θεοπνευστη;ε οχι βεβαια οι δεκα εντολες γιναν πατσαβουρι για το πατωμα] και να βαλει στη θεση της το αγαπατε αλληλους.Αυτο καταλυει τα παντα, 8 βιβλιοθηκες να διαβασουμε μπορουμε να παρουμε την γνωση;
Αρα γι'αυτο ο εγκεφαλος λεει: μεχρι εδω.Αυτα που διαβαζουμε ειναι σκεψεις αλλων.Θα τις επεξεργαστουμε και ισως δεν βγαλουμε ποτε ακρη. Ομως το αγαπατε αλληλους ειναι χειροπιαστο.
Εχει αμεσα αποτελεσματα.Τοσο απλα και αδυνατουμε να το συλλαβουμε;
Μη μου αναφερεις ξανα την παλαια διαθηκη γιατι δεν ξερω τι θα μπορουσε να μου αντιπαραβαλλει το αγαπατε αλληλους.
Βρες ψεγαδια στην καινη και ευχαριστως να σου δειξω οτι ισως δεν την μελετησα σωστα.
Και τελος αν σε κουρασα μη μπαινεις στον κοπο να μου απαντησεις,,,την αγαπη μου.
Κοίτα Γεωργία, γιατί πρέπει να εμποιστευτώ μια πρώην γκαρσόνα που σπούδασε δυο χρόνια σε ένα ΙΕΚ του κώλου (και ξέρουμε όλοι πως παίρνουν τα πτυχία εκεί και πως μπαίνουν εκεί) και να μην εμπιστευτώ τον εαυτό μου που έβγαλε τέσσερα χρόνια σε ένα ΑΕΙ περνώντας με εισαγωγικές εξετάσεις και όχι επειδή πλήρωσε ο μπαμπάς, η ακόμα περισσότερο βιολόγοι σαν τον Ντώκινς οι οποίοι στραβώνονται δεκαετίες στη βιολογία;
Και να σου πω και κάτι άλλο; Θεωρώ απίστευτη προσβολή το να είμαι η λασπόπιτα που έπλασε με τα βρώμικα χεράκια του ένας μεγάλος μαγικός μουσάτος μαλάκας μπαμπάς για να έχει αυλοκόλακες να τον παινεύουν και να αναγκάζομαι να υπομένω τα μύρια όσα κι εγώ και οι απόγονοί μου επειδή γευτήκαμε τη γνώση. Ακόμα και να υπήρχε ο θεός της Βιβλου και των χριστιανών, αυτός ο ψυχοπαθητικός και απίστευτα νάρκισσος σαδιστής, μόνο η αηδία, η χλεύη και η περιφρόνηση του αξίζουν.
Ερωτήσεις προς georgia
1. Τι είναι αγάπη και γιατί αγαπάμε?
2. Για ποιό λόγο χρειάζεσαι τη θρησκεία?
3. Με το ΘΟΥΒΟΥ (σε άλλο μπλογκ αυτός) τί σχέση έχεις?
4. Στο σχολείο σας μάθαιναν ορθογραφία?
undantag κλπ απαντητές(!?!)
δεν έχετε τίποτε καλύτερο να κάνετε, από το να προσπαθείτε να κάνετε διάλογο με ανεγκέφαλες υπάρξεις?
Όποιο επιχείρημα και να χρησιμοποιήσετε, αυτή το χαβά της. Δογματισμός και άγιος ο θεός (της).
Η καλύτερη στάση σε τέτοιες πριπτώσεις είναι η απαξίωση. Ή το διακριτικό (και ενίοτε χοντρό) δούλεμα.
Pygoskelis Christianomachus (Tango)εισαι κι εσυ του μπλογκ; -σε μηχανακι 'πακετο' δουλευα σε μεγαλη πιτσαρια [ρομα πιτσα]οχι γκαρσονα[οταν εσυ ροχαλιζες στο ζεστο σου κρεβατακι]
-στον Ευκλειδη και στα ΤΕΙ Θεσσαλονικης σπουδασα με πανελληνιες κι οχι με του μπαμπακα τα φραγκα.
Τωρα γιατι εσυ βγαζεις 31 με το μυαλο σου...
Η ορθογραφια μου το καταλαβαινω σε ενοχλει.θα προσπαθησω περισσοτερο.
-Εγω μπηκα εδω για να γνωρισω αυτους τους ανθρωπους γιατι ψαχνω, τιποτα δεν το περνω ως αξιωμα.
Δεν εβρισα κανενα και μεχρι στιγμης με βριζετε εσεις οι δυο.
Μηπως αφιερωνετε μια μουντζα σε οποιον διαφωνει μαζι σας;
-μεχρι στιγμης σας ανοιξα την καρδια μου και μιλησα με γεγονοτα που με συγκλονισαν στην ζωη μου.
Τι ηταν αυτο που αξιζω να χαρακτηριστω ανεγκεφαλη;
την....δημοκρατικη μου καλημερα μου
Αγαπητέ Φούφουτε,
"δεν έχετε τίποτε καλύτερο να κάνετε, από το να προσπαθείτε να κάνετε διάλογο με ανεγκέφαλες υπάρξεις?"
Αν διάβαζες την πρώτη παράγραφο της απάντησης μου, θα καταλάβαινες ότι, τη στιγμή εκείνη, όχι, δεν είχα τίποτε καλύτερο να κάνω.
Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ το δικαίωμα να έχω ιδία άποψη για το ποιός είναι ανεγκέφαλος και ποιός όχι - και να χρησιμοποιώ το χρόνο μου κατά το δοκούν.
Ευχαριστώ
@ΓΕΩΡΓΙΑ,68
Από τη δική μου πλευρά, ως απλός αναγνώστης, διάβασα με προσοχή τα σχόλια σου.
Αν και αρχικά, στο πρώτο σχόλιο σου είπες προς τον γράφοντα «ότι δεν μπορείς να διανοηθείς ότι υπάρχουν τέτοια άτομα..» προφανώς μιλούσες γενικά για τους άθεους(αν κάνω λάθος διόρθωσε με) κάτι που δεν αρμόζει σε καμία περίπτωση στη δημοκρατία που αναφέρεσαι στο άνω σχόλιο σου.
Και ο λόγος είναι ότι επειδή έχουμε δημοκρατία, υπάρχει η ελευθερία της συνείδησης αλλά και το δικαίωμα της διατύπωσης μία άποψης, από τον καθένα, άρα και όσοι είναι άθεοι έχουν το απόλυτο δικαίωμα στην έκφραση των απόψεων τους.
Δεν εξετάζω το ήθος με το οποίο γίνεται αυτό. Αυτό είναι θέμα ανθρώπου γενικά.
Το γεγονός ότι είσαι καλοπροαίρετη δεν το αμφισβητώ, παρά του ότι διαφωνούμε πλήρως ως προς το θέμα του «ουρανού» διακρίνονται όντως οι αγνές σου προθέσεις.
Αν θέλεις μπορείς να διαβάσεις το δικό μου άρθρο, που αποτελεί ένα από τα επιχειρήματα μου στον να μην πιστεύω στον Θεό. To άρθο μου εδώ
undantagstardust30
νιωθω σαν να με τσιμπησαν 100 σφηκες
αλλα ταυτοχρονα ολες μαζι...
Δηλητηριαση επαθα...
φευγω γιατι εσεις θελετε να μιλατε μονοι σας.
γεια σας.
@ aeros,
Επειδή τα'χεις μπερδέψει λίγο λόγω της ζέστης να στα ξεκαθαρίσω..
Η ελευθερία της συνείδησης δεν εξαρτάται από το πολίτευμα- η ελευθερία του λόγου μόνον εξαρτάται από το πολίτευμα. Δεν έχει βρεθεί τρόπος να υπάρξει "απαγόρευση συνείδησης" (και αμφιβάλλω αν βρεθεί ποτέ).
Επειδή έχεις μια μανία να μιλάς για "άθεους" λες και είσαι εκπρόσωπος τύπου καλά θα κάνεις να το κόψεις και να μιλάς για τον εαυτούλη σου - άλλωστε μας απέδειξες τί είδους "άθεος" που πιστεύει στον Ιησού και στις θρησκείες είσαι.
Μερικά αποσπάσματα από το απίθανο άρθρο σου:
"...Τι είναι αυτό που ενώνει τελικά τους άθεους από τους πιστούς; Υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να τους φέρει πιο κοντά ή απλά η διαφορά τους είναι τόσο χαοτική άρα και απαγορευτική για κάθε είδους ταύτισης και αφοσίωσης;
Πιστεύω, ότι υπάρχει κάτι που μας ενώνει. Η ζωή πριν τον θάνατο. " (μέγα συμπέρασμα! αγάπα το πλησίον σου γιατί μέχρι να πεθάνετε θα είστε μαζί!! )
... Ένα άλλο εξαιρετικό κείμενο ανήκει στον Θωμά τον Ακινάτη ο οποίος έγραψε το εξής «Στον Ιησού υπήρξε μία τέλεια αγάπη δεν είχε ανάγκη την πίστη ή την ελπίδα!»
...Η πρόθεση η δική μου είναι να συνδυάσω κάποια πράγματα που εκπηγάζουν από τη θρησκεία -που είναι ανθρώπινη ας μην το ξεχνάμε αυτό- και μπορούν να αποτελέσουν μία κοινή αφοσίωση μεταξύ άθεων και πιστών!
...Ναι, υπό μία έννοια ο Χριστός ήταν θεός, άρα δεν είχε ανάγκη να πιστέψει στον εαυτό του! Ούτε φυσικά να ελπίζει σε κάτι!(κατά τον Θωμά τον Ακινάτη).
...Τα λόγια αγάπης του Ιησού μήπως δεν είναι ανθρώπινα; Η υπέροχη φράση το εβραϊκό Σάββατο φτιάχτηκε για τον άνθρωπο και όχι το αντίθετο,
...Σκοπός μου δεν είναι να απαξιώσω τις διαφορές που έχουμε οι άθεοι με τους πιστούς, το θέμα όμως είναι ότι η διαφορά μας η κύρια έχει να κάνει με κάτι που δεν γνωρίζουμε αλλά υποθέτουμε! "
Φίλτατε αέρο η διαφορά άθεων και πιστών είναι πως οι μεν άθεοι έχουν γνώση της ανυπαρξίας του χριστιανικού θεού και της μεταθανάτιας ζωής που οι χριστιανοί (και άλλες θρησκείες) υπόσχονται - επειδή ακριβώς βασίζονται στην λογική και στην επιστήμη. Οι πιστοί απλώς έχουν την ψευδαίσθηση στην αλήθεια των γραφών λόγω "θεϊκής" καταγωγής. Αν εσύ προσωπικά δεν γνωρίζεις αλλά υποθέτεις είναι δικό σου πρόβλημα και δεν μπορείς να το κάνεις "ευαγγέλιο" για άθεους.
Τα συμπεράσματα είναι του καθενός και το ξεκαθαρίζω πως διάλογο δεν θα ανοίξω. Απλά βλέπω πως ψοφάς για διαφήμιση των ιδεών σου..
@30
Το γεγονός ότι δεν έχεις διάθεση για διάλογο είναι προφανές.
Το γεγονός ότι δεν κατανοείς βασικές αρχές της έννοιας του ανθρωπισμού, επίσης.
Εγώ είμαι άθεος. Δεν είμαι άθεος όμως λόγω της γνώσης αλλά εξαιτίας των επιστημονικών ενδείξεων, της λογικής και της εμπειρίας μου.
Όποιος συγχέει τη γνώση υπό την πραγματική έννοια του όρου με την πίστη τότε είναι βλάκας.
Δεν μιλώ για τον Χριστιανικό, αλλά γενικά για μία υπερφυσική οντότητα:
«Γνωρίζω ότι υπάρχει θεός» αυτός είναι βλάκας
«Γνωρίζω ότι δεν υπάρχει θεός» παρομοίως είναι βλάκας.
Γνώση σημαίνει απόδειξη και ακόμα δεν υπάρχει, ούτε θα υπάρξει, κατά τα φαινόμενα. Αυτό εννοώ υπόθεση, όπως ακριβώς και οι επιστημονικές υποθέσεις για την «μεγάλη έκρηξη» κλπ. Η υπόθεση μου βασίζεται στις επιστημονικές ενδείξεις.
Αν συμβεί το αδιανόητο και με κάποιο τρόπο αποδειχθεί η ύπαρξη μίας υπερφυσικής οντότητας, έστω αυτής των «σοφών» και όχι βέβαια ο χριστιανικός, τότε θα πω:
«Όλα τα στοιχεία έδειχναν ότι δεν υπάρχει, έκανα λάθος!»
Εσύ, δεν θα τον αποδέχεσαι ακόμα, όπως ακριβώς θα έκαναν οι φανατικοί πιστοί σε περίπτωση που η επιστήμη κατάφερνε να αποδείξει πλέον την ανυπαρξία του Θεού, αυτοί θα συνέχιζαν να πιστεύουν. ΔΟΓΜΑ.
Α, και κάτι άλλο: Υπάρχουν άθεοι που κατάλαβαν απολύτως το νόημα του άρθρου μου που αναφέρεις. Δε θέλω να σε προσβάλλω αλλά μάλλον είσαι κάπως….30.
ΥΓ: Διαφημίζω τις ιδέες μου;; Εγώ το λέω, θα σε τρομάξω ίσως, διατυπώνω την άποψη μου.
Δημοσίευση σχολίου